Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ WARRIOR FITNESS T.S.

“Οι εντυπώσεις απο την πρώτη επαφή με το Warrior Fitness Training System είναι μόνο θετικές. Ταιριάζει στην καθημερινότητα τόσο ένος ανθρώ...

Κυριακή, 15 Οκτωβρίου 2017

Ποιες Ασκήσεις Πρέπει Να Κάνω Για Να Γυμναστούν Οι Κάτω Κοιλιακοί

Η φύση στους περισσότερους άντρες μαζεύει περισσότερο λίπος στο κάτω μέρος της κοιλιάς από ότι σε άλλες περιοχές της κοιλιακής χώρας. Αυτό έχει οδηγήσει πολύ κόσμο στο να αναζητεί την καλύτερη άσκηση για να επικεντρωθεί σε αυτήν την περιοχή.

Η αλήθεια όμως είναι ότι οι κοιλιακοί (
Rectums abdominous) είναι ένα τείχος που ξεκινά από την λεκάνη και φτάνει μέχρι τον θώρακα και είναι ένας και μόνο μυς και όχι πολλοί παρόλο που έχουν φαινομενικά ξεχωριστά τμήματα (εξ ου και οι φέτες ή six pack). Ο πιο εύκολος τρόπος για να το καταλάβετε αυτό είναι να κάνετε μια οποιαδήποτε άσκηση κοιλιακών και να βάλετε το χέρι σας μια στο πάνω μέρος της κοιλιακής σας χώρας και μια στο κάτω. Αμέσως θα δείτε ότι και τα δυο συσπώνται εξίσου.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι ένας μυς. Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον είναι ότι το κάτω τμήμα των κοιλιακών έχουν ξεχωριστό σύστημα νευρικών απολήξεων. 
Έτσι σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοιλιακών θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε ασκήσεις που έχουμε κάμψη
του κορμού προς την λεκάνη και ασκήσεις που βασίζονται σε κάμψη της λεκάνης προς τους γοφούς καθώς και ασκήσεις περιστροφής και σταθεροποίησης. Το να γυμνάσουμε το σώμα στο περιστροφικό επίπεδο είναι παρά πολύ σημαντικό για όλους τους αθλητές και ειδικά για τις πολεμικές τέχνες. Τα περισσότερα προγράμματα γυμνάζουν το σώμα σε 2 επίπεδα. Το κάθετο και το οριζόντιο αλλά αγνοούν τελείως την περιστροφή. Αυτό είναι λάθος. Οι περισσότερες αθλητικές δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα στον τρισδιάστατο κόσμο και όχι μόνο σε 1 ή 2 επίπεδα. Ο κορμός συνολικά πρέπει να είναι δυνατός και να μπορεί να φέρει περιστροφικές δυνάμεις.
Ασκήσεις κοιλιακών που απαιτούν κάμψη της λεκάνης προς τους γοφούς είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στα παλαιστικά αθλήματα.
Τέτοια άσκηση είναι η επόμενη:

Άρσεις λυγισμένων ποδιών στο μονόζυγο





Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2017

Κυκλική Προπόνηση. Μάθετε Τα Μυστικά Μιας Από Τις Πιο Αποτελεσματικές Μεθόδους Άσκησης Για Ανάπτυξη Φυσικής Κατάστασης Και Γράμμωσης.

Η κυκλική προπόνηση είναι από τις πιο αποτελεσματικές και δύσκολες μεθόδους άσκησης.

Όταν λέμε κυκλική προπόνηση εννοούμε τα προγράμματα στα οποία παίρνετε μια ομάδα από ασκήσεις και τις εκτελείτε την μια μετά την άλλη με περιορισμένη ή καθόλου ξεκούραση.

Αυτού του είδους η άσκηση είναι πραγματικά πολύ απαιτητική για το σώμα. Δεν δίνει μόνο δύναμη και αντοχή αλλά είναι πολύ δύσκολη και για τα ενεργειακά σας συστήματα. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί προπονητές χρησιμοποιούν τον όρο «μεταβολικά προγράμματα» για αυτή την μέθοδο προπόνησης.


Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ

ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ Η "ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ"

2010
«Έτσι, απλά κράτα τα Νεκτάριε και προσπάθησε να σκέφτεσαι ότι σε στεναχωρεί, ότι σε προβληματίζει και κάθε 20-30 δευτερόλεπτα κάνε και μία επανάληψη. Πρέπει να έχεις υπομονή για να φτάσεις τις επαναλήψεις. Να βασανίζεις τον εαυτό σου…»

Αυτά είναι τα λόγια του Παντελή Φιλικίδη, του προπονητή των παγκόσμιων πρωταθλητών στα Kettlebells. Αυτά τα λόγια μου έλεγε όταν ετοιμαζόμουνα το 2010 να δώσω την πρώτη μου πιστοποίηση στα δράμια. Ο στόχος ήταν με 2 24άρια να τα κρατάω σε θέση στήριξης και κάθε 20-30 δευτερόλεπτα να κάνω ένα push press. 5 σετ των 5 λεπτών, με σκοπό να μπορέσω να κάνω μια προσπάθεια 60 επαναλήψεων (ζετέ), 120 αρασέ με μία αλλαγή και 30 μακρύ κύκλο.


Τα λόγια του μου φαινόντουσαν παράξενα τότε… δεν είχα ξανακούσει προπονητή να μιλάει έτσι… να λέει ότι ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι να βασανίζουμε τον εαυτό μας. Με σκοπό τι; να γυμναστώ;  Μα θα μπορούσα απλά να κάνω 5 σετ των 10 επαναλήψεων και να έχω γυμναστεί μια χαρά… όχι! Ο σκοπός δεν ήταν να γυμνάσω το σώμα. Ο Παντελής Φιλικίδης ήξερε πολύ καλά τι έπρεπε να μου γυμνάσει… το μυαλό!
«Και η πραγματικά καλή φυσική κατάσταση προκύπτει από την προπόνηση ενός μόνο μυ, του μυός που βρίσκεται μες στο κεφάλι                                                                                    σου: του μυαλού σου».

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ WARRIOR FITNESS TRAINING SYSTEM - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

23 & 24 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί ο επόμενος κύκλος σεμιναρίων για την Πιστοποίηση στο Warrior Fitness Training System (WFTS).

16 ώρες εκπαίδευσης με συγκεκριμένα πρωτόκολα γυμναστικής, τα οποία 1η φορά παρουσιάζονται στην Ελλάδα και υπόσχονται αποτελέσματα, με σκληρή δουλειά!
Χάσιμο βάρους, κάψιμο λίπους, μυική ενδυνάμωση, αερόβια και αναερόβια αντοχή. Εκατοντάδες προγράμματα που θα σε καλύψουν για τα επόμενα 10 χρόνια!

ΑΘΗΝΑ - το ακριβές μέρος θα ανακοινωθεί τέλη Αυγούστου.

Τα μαθήματα απευθύνονται σε
Γυμναστές
Προπονητές αθλημάτων
Εκπαιδευτές μαχητικών τεχνών
Personal trainers
Απλούς ασκούμενους

TRAIN HARD - TRAIN RIGHT!

Πληροφορίες: 6947 912702, neklyk@yahoo.gr
f: Nektarios Lykiardopoulos  /  Warrior Fitness Training System

Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

ΗΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥ & ΦΥΣΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ –ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΦΥΣΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ –ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ορισμός
Σύγκρουση με την σύγχρονη Ιατρική
Γιατί δεν επικράτησε σε όλη την ανθρωπότητα.

* ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ απο το άρθρο του Νεκτάριου Λυκιαρδόπουλου, που πρωτοδημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 2011. Είναι το μοναδικό άρθρο - αφιέρωμα που υπάρχει στο διαδίκτυο για τον Ηλία Πέτρου. και είναι ντροπή που το αναδημοσιεύουν κάποιοι, χωρίς να αλλάξουν ούτε κόμα και να το υπογράφουν σαν δικό τους 5,6 χρόνια μετά.

Το 1935 ή 1936 ένας Έλληνας Ιατρός και φυσικοθεραπευτής ο οποίος ήρθε από την Αμερική όπου σπούδασε, έμελε να αλλάξει την Ελληνική κοινωνία μέσα σε λίγα χρόνια, με μια σειρά βιβλίων που έγραψε και σειρά διαλέξεων. Όμως αυτό που έκανε του Έλληνες να τον λατρέψουν και να μιλάνε για την νέα θρησκεία της φυσικής υγιεινής, ήταν οι ίδιες του οι πράξεις και θεραπείες ανθρώπων που έπασχαν από σοβαρές έως όχι τόσο σοβαρές ασθένειες, μέσα σε λίγες ημέρες και με φυσικό τρόπο.  Ο Έλληνας αυτός είναι ο Dr. Ηλίας Πέτρου.
Ο Ηλίας Πέτρου ανέπτυξε τις απόψεις του τότε στο Ελληνικό κοινό εφαρμόζοντας θεραπευτικές μεθόδους στηριγμένες στα εξής:
  1. Νηστεία για αποτοξίνωση και διόρθωση της λειτουργίας του εντέρου, απ όπου προέρχονται οι περισσότερες παθήσεις σύμφωνα με την φυσική υγιεινή και φυσική θεραπευτική επιστήμη.
  2. Φρουτοθεραπεία για τόνωση με φυσικό τρόπο του οργανισμού, θεραπεύοντας πολλές παθήσεις και σαν ομαλή είσοδος στην διατροφή μετά την νηστεία.
  3. Αλκαλική διατροφή για διόρθωση και άνοδο του ph στο αίμα, σαν μέσο προλήψεως ώστε να μην αρρωσταίνουμε
  4. Άσκηση σωματική – γυμναστική για την σωστή λειτουργία των μυών και την αποβολή μέσω καύσεων των τοξινών από τον οργανισμό.
  5. Αεροθεραπεία μέσω της έκθεσης μας στο καθαρό περιβάλλον και αναπνευστικών ασκήσεων
  6. Ηλιοθεραπεία μέσω της έκθεσης μας στον ήλιο με μέτρο αλλά σταθερά όλες τις εποχές του χρόνου, ώστε να αποκτήσουμε το μπρούντζινο χρώμα που είναι ενδεικτικό του υγιούς ανθρώπου όπως έλεγε.

Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

Μυϊκό Πιάσιμο Μετά Την Άσκηση.Ποια Η Αιτία Που Το Προκαλεί Και Πως Μπορούμε Να Το Μετριάσουμε.





Όλοι έχουμε αισθανθεί τους μυς μας πιασμένους μετά από σκληρή άσκηση στο γυμναστήριο. Πολλοί πιστεύουν ότι ο πόνος που το αισθανόμαστε είναι απόρροια του γαλακτικού οξέως που παράγετε στους μυς κατά την διάρκεια της άσκησης.
Στην πραγματικότητα βέβαια αυτό δεν ισχύει.
Όταν γυμναζόμαστε με αντίσταση που είναι πάνω από αυτήν που έχουμε συνηθίσει, οι μυς μας προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στο έντονο ερέθισμα και κατά την διάρκεια της άσκησης οι πιο αδύναμες μυϊκές ίνες αστοχούν δημιουργώντας μικρό-φλεγμονές, που συνοδεύονται από μικρό τοπικό πρήξιμο. Το σώμα κατά την διάρκεια της ξεκούρασης προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές αυτές και κατά την διαδικασία αυτή χτίζει νέες μυϊκές ίνες, πιο δυνατές, οι οποίες να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε περίπτωση που τις υποβάλουμε στο ίδιο φορτίο την επόμενη φορά.

Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2017

Συνεντευξη με τον Πατήρ JOHN A. PECK - Ορθοδοξία και Kettlebell training


Πριν από πολλά χρόνια, είχα δει μια φωτογραφία στο διαδίκτυο του Πατήρ John A. Peck, να κρατάει ανάποδα ένα Kettlebell. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση τότε, μόλις είχα ξεκινήσει κι εγώ την ενασχόληση μου με τα δράμια, 2007 ή 2008 αν δε κάνω λάθος.
 Έκτοτε, τον είχα πάντα στο μυαλό μου και τελικά πριν λίγο καιρό έψαξα και τον βρήκα στο facebook και ξεκινώντας να μιλάμε, τον παρακάλεσα να μου δώσει μια συνέντευξη. Δέχτηκε πρόθυμα, κι ενώ νόμιζα ότι πρόκειται για ομογενή ιερέα στην Αμερική, τελικά είναι καθαρός Αμερικανός, πάππου προς πάππου όπως δηλώνει, και βαθιά πίσω κρατάει η καταγωγή του από Αγγλοσαξωνικές και Γερμανικές ρίζες, όπως μου αποκαλύπτει ο ίδιος.
Διαβάζοντας τις απαντήσεις του και συνομιλώντας μαζί του, σκέφτηκα αμέσως «γιατί να μην έχουμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα τέτοιους ιερείς…»;; ο λόγος;
Διαβάστε την συνέντευξη του και θα καταλάβετε.

*Συνέντευξη του Πατήρ John A. Peck - USA, στον Νεκτάριο Λυκιαρδόπουλο



1.       Father John A. Peck, tell us when and where were you born?
Πατέρα John A. Peck, πείτε μας που γεννηθήκατε?

I was born in the early 60s in Detroit, Michigan.
Γεννήθηκα στις αρχές του 60 στο Ντιτρόιτ  του Μίσιγκαν.

2.       Tell us about your childhood.
Μιλήστε μας για τα παιδικά σας χρόνια.

I had loving parents, and a happy family life, grandparents, uncles, aunts, cousins all around. When I started high school my parents divorced, and they completed the legal divorce when I completed high school. The nightmare you can't wake up from was finally done. I met my wife at college shortly afterwards. I was so in love I proposed to her after only 6 weeks! I chased her until she caught me, and it didn't take long. We have been together ever since.
Εισέπραξα πολύ αγάπη από τους γονείς μου και είχα μια ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή. Ήμουν περιτριγυρισμένος από παππούδες, θείους, θείες, ξαδέλφια. Όταν ξεκίνησα το γυμνάσιο οι γονείς μου χώρισαν και το διαζύγιό τους βγήκε επίσημα όταν πια είχα τελειώσει το σχολείο. Ο εφιάλτης από τον οποίο δεν μπορούσα να ξυπνήσω είχε πλέον τελειώσει. Γνώρισα την σύζυγό μου λίγο μετά στο κολέγιο. Ήμουν τόσο ερωτευμένος που της έκανα πρόταση γάμου μόλις 6 εβδομάδες αργότερα!  Την κυνήγησα μέχρι που τελικά την κατάφερα και δεν πήρε πολύ. Είμαστε μαζί έκτοτε.